Wednesday, March 13, 2013

kacang Pool Haji, Larkin, Johor Bahru

Kacang pool

Lama dah teringin makan, akhirnya tercapai hajat. Sempat mengulang 3 kali semasa di Jb baru-baru ini.
dan bungkus bawa balik ke kolumpo beberapa bekas.
 
  
 Lokasi?

Medan selera sebelah Balai Bomba Larkin.

Tempat yang sesuai untuk sarapan dan makan tengahari. 
Nak makan nasi lemak? lontong ? lontong kering..mihun, nasi goreng, nasi impit, nasi campur malah pelbagai jenis lempeng pun ada di gerai-gerai bersebelahan.
 




satu set ni RM4.00 . sedap!!!!

seorang kawan saya, bila ke JB je akan update kpd saya " i mkn kacang pool dekat bomba"..berulang kali (dengan mode menayang-nayang..kong jaqqq kan..)
tapi yang sedihnya tak pulak dia belikan mak nih....
so sempena aku ke JB baru ni..5 minit sekali aku wutsapp gambar kacang pool kat dia.pitamsss.
amik kau.

3 comments:

NenetPenne (NP) said...

dah lama tak makan..tak jumpa kat kl... sob sob sob

Norhidayu Abdullah said...

balik jb ni memang kena gi makan bernabgkuk2
dan nak tapau bawak balik kl gak

Anonymous said...

Memang sedap