Wednesday, March 6, 2013

Kakak kucing marah

 Di suatu hari, kakak kucing pergi bermesyuarat di pejabat orang lain yang berada di sebuah wilayah persekutuan.

Dah habis mesyuarat...haruslah sesi makan nasi lemak..dan bergosip .

Aku baru nak  NgaapPPPP.....

DR XYZ : eh catz..cantiknya beg youuu??
Catz: eh....ye ke...thanks... (sikit lagi nak ckp..ala..beg murah je..but u ols..if org puji kita just say thanks, yak yah le ckp..ala..murah je...)
DR  XYZ: lawa..besar..boleh muat banyak benda..
catz: ehehhehee...a'ah..beg doremon
DR XYZ: beli kat mana?
Catz: parksen
DR XYZ: very nice...i want to buy lahh for my maid. She's going back to Indonesia soon..
Catz: Pfftssssssssssssssssssssssss....


mak sentapppppppp  u olsssss...

 ye lah nok..mak pakai beg biasa je..ko nak perli pula..

grrr..terasa aku nak makan orang...


Petang, balik kerja, aku pegi mkn dengan kawan aku..
entah kenapa kucing ni sukaaaaaaaaa dengan beg aku ye..
dia naik atas beg..pijak..pijakkk....pijakkkkkk...duduk..pijakkkk
ye..beg murah ni ye..kau pijak..pijak...

 memang carik nahas kann???

aku sampai pindah meja ok..dia follow lagi...pijakkkk lagi beg aku. best agaknya duduk atas samsung tablet aku kan....

 Kakk.....cancel ikan siakap tiga rasa tadi ye!!  ni ha..masak objek atas meja ni....sukatik lah nak masak 3 rasa ke...namblas rasa ke...

Ha..takut ko???

 then dtg kucing lain....meminta simpati kot?


 selalu aku murah hati share mknn dengan kucing ni. kalau aku makan otak-otak 5 keping, 3 untuk kucing ni (padan muka...pedasss). aku makan 2 je....



ye lah sangat???

7 comments:

Mrs Azs said...

"very nice...i want to buy lahh for my maid" perghhh sentappp!!!hahaha

CT said...

hehehe..lawak2

Anonymous said...

alo alo sweet nyer....


rose

Uncle said...

Lama depa tak jumpa "kakak" depa tu......tu yang "manja" semacam!

azieazah said...

Nak beli untuk maid dia? Aduhaiii sentap la jugak sekejap ya. Tak pa la, depa rasa depa banyak duit. Biaq pi la kat depa...

atty's said...

ko kasi minum air tak kucing tu lepas makan otak2..kuikui..sian dia kepedasan

NenetPenne (NP) said...

beli untuk maid? sian kau katz..
mcm kakak aku pulak lain kes..ada orang puji baju dia tapi terus nak beli untuk nenek dia..kah kah kah...sentap!!!

katz muka kau mulus la..kau pakai tabitha eh? canik noks...