Saturday, October 9, 2010

Jalan-jalan cari makan : My 1st SATAR

Aku mmg hantu satar.

SO..masa ke Kuantan baru-baru ni.. aku ke mari lagi.. kedai satar kegemaran.




satar tersedap terletak berhampiran MONICA BAY, atau Pantai Teluk Mak Nik, Kuala Kemaman,



oh...sedap...!

Aku datang dengan SAIRA sempena percutian pertamanya selepas balik dari US.
hiks..dia tak pernah makan satar.

so dia agak pelik tengok satar nih. Tapi aku paksa dia makan.hehheheh

Ha...buka...bukan daun tuh...

looks sooo yummy...

MY 1st SATAR: ehmm..."sedap laaa..setapppp!"


nyum-nyummm..

peminat tegar satar.. jemput makan!


7 comments:

ijad said...

kemaman tu kampung saya..pantai teluk mak nik yang cantik terletak di sebelah bukit..saya ada banyak fotonya..

Hajah Zainab bt Abdullah said...

oh sedapsss....

Hann said...

Sedap tuh!

Raja Fiqri Fauwaz said...

sata dengan otak-otak.. Mane la best.? :p

azanov said...

few months ago, masa kursus kat INTAN, beberapa kali lalu kedai nih tapi asik tutup jer. ingatkan memang dah tutup terus.. xsangka ada lagi.. sedeeeyyy...

Yattisa Roslan said...

rasa nak pergi ke sana sekarang jugak! makan sata

Ana Ali said...

catz, i pun suka makan satar dan otak2 kat sinik serta pais ikan nyer..dan sotong goreng tepung jugakk dan macam2 lagi..kalau drive pergi belah2 pantai timur surely I will stop by here..