Wednesday, February 24, 2010

awww...panas

err..
errr..
terasa seperti diriku akan menjadi telur separuh masak.
out-station, at small town.
stay at hotel (booked by client).
old hotel (hotel yg ter-best di bdr ini katanya, ke ke ke)
paip air bilik aku something wrong la. dua2 kuar air panas.
tak mendidih lah..tapi suhu ala-ala dah 45 darjah celcius kot.
tapi basuh kaki pun aku rasa nak jerit oke.
basuh muka??
aaaa..takut...kena sejukkan air dulu.
malas nak pindah bilik.
Barang akku dah berterabur serata alam- now preparing slide and i got meeting in 1 hour time (9.00pm tonite)
awww...
look like aku kena bubuh minyak wangi seluruh badan la. takut client mak fengsan.
nak mandi malas.
takut termasak pulak anggota badan aku.
apalah aku merepeks ni..

20 comments:

Tijah said...

ni misti terkena sumpahan adik jonis yg sentap ittew. wakakaka...

Mimi said...

kan! kan! panas gilerrrrrrr.. ni yg aku nk pindah london ni :P

CAHAYA said...

takyah cakap air panas. air sejuk pun panas skang ni. tensi je.

kucingorengemok said...

aikk, orang time sejuk tak mandi... ko time panas pun tak mandi? kih kih, bravo!

afendi ariff said...

air paip tu dia org pakai hotspring ke?
heh.....

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

air panas x dak kuman.. :)

leenda said...

how was your meeting..?

Anak Jawa said...

kat jb pun panas giler... jarang ujan

Dr Singa said...

ni kat obersi ke kat mana ni???

catz said...

Tijah,
memang sentap le...hahhahah..
tapi..ada aku kesah?
ke ke ke..

catz said...

Mimi,
nak pindah london?
owh..saya mau ikut..mau ikut.,..
plissss

catz said...

cahaya,
ye..semua panas now ni kan...
panas menggila...
rasa mcm kena panggang.ihiks.

catz said...

kog,
airnya panas lorrr..camana aku nak mandik...rasa mcm merebus diri sendiri pulak aku rasa.
something wrong bilik ni..
tapi malas nak pindah. barang aku dah terabur..

catz said...

afendi arif ,
aku rasa dia sedut terus dari hot spring laaa,

catz said...

Life,

kuman mati..mak oso bleh mati lor...
panas mendidih..

catz said...

linda,
meeting? ok .
ihiks.:)

catz said...

AJ,
now ni memana panas..
kena pindah london sana la.kalau nak nak sejuk..hahhahaha

catz said...

DrSinga,

bukan obersea..undersea lorrr

Uncle said...

ala...separuh masak ja...apa salahnya!

NenetPenne (NP) said...

citer pasal air panas ni kan..
teringat satu kes
masa tu tengah shishi
pastu nak basuhlah tempt shishi
mula2 air sejuk keluar...
pastu tetiba jer air yang sejuk tu bertukar jadi air panas
uwaaaa rasa mcm terbakr tempat shishi nenet....
muahahaha...