Friday, August 19, 2011

episod sahur dan berbuka dengan air berwarna biru

sahur 1

bangun pukul 4.30 pg, ke dapur dan goreng bihun . lapar sebab buka puasa dengan kuih je. dan tertidur lepas isyak. bangun pukul 4 pagi, perut krok-krek-krok-krek. 4.45 sahur dengan air mangga.

buka puasa

nasi goreng dan jus nenas. masak nasik goreng lebihan kelmarin.


berbuka 18 Ramadhan

Makanan semalam, aku recycle. mee sup daging dan kuih karipap. aku keluar dari ofis hampir pukul 7. sampai rumah just nice panaskan sup dan hidang kuih dan air beli di stall tepi jalan tadi.
oh ya, hari ni minum air warna biru. all this while , am wondering how it taste. biruuuuuu sangat. di tulis blue lemon. aku tuang dalam bekas dan tetiba aku nampak air nih macam cecair pencuci lantai..hik-hik. serioussss...berdebar nak minum.



bila air berwarna biru

biru sangatttt! rasanya? hem....ok..lebih kurang je rasa dengan air warna hijau yang semalam tu..rasa lemon? ada kot sikit. rasa biasa je. rasa minuman. :)
ok, hilang dah rasa nak minum air biru ni. aku minum 3 gelas kecik ni dan lebihnya terus ke sinki. itulah kan, bila puasa nampak semua benda sedap. nampak semua benda terliur.


3.00 a.m
preparing for a big presentation tomorrow.
wish me luck.

2 comments:

Mummy Irfan said...

masih seram nak minum air biru...lidah jd biru ke pas minum??

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

aku pon seram jer nak telan air wana biru