Friday, August 10, 2012

Makcik...nak air dua baldi...


 Panas gilaaaa...
"oi...panassss.....rasa nak bukaaa"..
haa..tu mulot sapa tuuu yg ckp tu...
kang api neraka lagi panas oke..



pandangan dari atas storage tank

comelnya..kaki anak sapa ni? duduk silang kaki dengan safety boot.ehemm...tu bukan mengular, tengah men'supervise' gitu kekdahnya.


pukul 12.45 tengahari..
berangan....
" nanti pegi bazar ramadan aku nak beli air 5 baldi... untuk minum dan jirus badan sekali..kih"


Waktu: pukul 5 .30 ptg
Lokasi: Bazar Ramadan Kerteh

Masuk je area bazar...waaa....terus rasa macam nak singgah kedai hardware yg ada jual baldi dekat2 area ni...
Mana taknya u ols..
sapa tau or pernah pi bazar kerteh ni  kan...sure tau..betapa panjanggggnyaaaaa gerai jual air.
kat sini konsepnya, yg jual air satuderet, ayam satu area, nasik deret lain...kuih deret belah sana..
so lalu depan gerai air yang sgt panjang adalah tergugat keimanan ku...


 rasa nak beli semua...


Dikk...nak beli semuaaaa air nih...yg ni dua baldi... yang tu 1 baldi...




tergugat ok...bukan ke selalunya org tulis je air cincau, air anggur,??  ni siap tambah description oke... anggur ais, cincau aissss..
cihhhhhhhhhhhhhhhhhhhssss..

sudahnya...petang tu aku buka puasa dengan 5 jenis air..kalah buffet hotel kau!
sampai kembung lah kan....

4 comments:

kucingorengemok said...

air kelapa suam ke? haha

Anonymous said...

kewareq-en wedang kie,...hahahah1sthahaha...

selamat berpuasa dear...

(susah betui nak ngeja bahasa jerman nih....hahahah)

GreenJade said...

hehe n3 ni buat akak Jae tersipu2 tersengih2 ala2 kerang busuk kih kih kih

mmg boleh mengancam qolbu nengok deretan air kat PARAM...kalu boleh nk nagkut sekali tong ye x..ekekeke

CT said...

alahaiii...dahaganya tgk air...huhuhu