Saturday, July 23, 2011

mengenai benda hidup dalam peti ais

ok.masa utk mengemas. err..membuang barang yang dah expired, dll.

jumpa satu plastik, berisi bawang kuning....


woww..bawang ni hidup dalam plastik yang diletakkan dalam peti sejuk..
ini adalah benda hidup yang secara tak sengaja dibela.
apa aku merepek sgt ni???
ok..jom masak.

7 comments:

kucingorengemok said...

oi bintang dah lama ganti ngan giant... bila masa ko beli ni? hahahha ;p

Mummy Irfan said...

hi catz...
berapa lama ternak smpi leh jadi camtu??hihihiii

NenekPenne said...

byknya FM
aku punya pintu atas je penuh, pintu bawah blum penuh lagi..

sampai dah tumbuh pucuk bawang kau catz...

Chik Att said...

wahh .... senang tu .. lepas ni tak yah beli daun bawang dah ...

Uncle said...

bawak le ke TLG.......at least boleh buat sauteed onion ka....onion ring in batter ka......sedap jugak!

Mama'cfa♥ said...

tanam dlm pasu leh dpt bwg free.hihih

kemang~ said...

byk nye fridge magnet..mesti beli mase gi travel kannn :)