Friday, July 27, 2012

Meriah..



sekejap je dah hari ke 7. Tak terasa sangat..tup-tup dah nak 1/3 Ramadan.
Tapi kerja macam biasa.
noreh tetap noreh ye dok...


Buka puasa kat sini meriahhhhh sangat.

To me, buka puasa kat sini dengan harga RM68.00 ++ is worth as they serve buffet spread yang sangat banyak pilihan. Dan SEDAP. ni yang paling penting.
I was buka puasa with big boss and his business associate ke sapa tah. And ke ke jadsss tah bila boss aku introduce , derang ingat aku sekretari boss aku...kihhhhh.
aiyoo..mak ada rupa macam seksiteri kahh????

Lama gila buka puasanya, sebab derang duk bincang hal bisnes bagai. Aku nyampuk lah sesekali while busy bersantap.
Murtabak, pasta, nasi arab, nasi beriyani, kambing tergolek, sate, nasi impit, pastries, air tak ingat berapa jenis, segala mak neneks sup, salads, nasi putih , lauk pauk dari ikan singgang spesel sampai le telur dadar, dengan section grilled mak nenek seafood, lamb , ayam, beef, ABC, cendol, kuih-muih, puding dan segala jenis bubur..ergh....and lotssss of selection lagi...aku rasa aku makan apa aja pun. Dan sedap. Gila meriahhh...

eh aku nampak penyanyi hotel ni tengah makan , buka puasa. pakai baju kurung. hik..rasa pelik pula coz normally she will dress as normal penyanyi dekat kelab. Teringat hari tuh dia tegur aku n fren masa lepak tengok dia nyanyi..hik....ramah.

Habis makan, aku balik bilik while the bosses tah pi mana.


around pukul 11, aku rasa haus gila dan mengidam nak minum 100 plus, padahallllllllll bukan x ada air dekat bilik tuh. cih. As i need to study on something coz esok aku ada big meeting and i could say very tough.Aku lepak sampai coffee house ni tutup. dan sambung study kat bilik.

checking my presentation slides..before dozing off..penat gila...

ZZzzzzzzzzzzz...

aku terjaga pukul 4pg. sahur time is from 3.00pg-5.30 pg.
aku malas gila nak bangun tapi memikirkan karang mak lembik, pujuk hati bangun sahur...
pukul 4.45pg aku turun.
Buffet u ols. Meriah gilaaaaaaaa sahur kat sini. Makanan banyak gila, kalah sarapan. Siap ada nasi dagang, nasi putih dan banyak gila food selection. Rasa nak makan semua padahal mata aku separuh tertutup. Selalu aku duduk hotel lain masa puasa senduuuu je sahurnya dan normally org tak ramai.
Tapi ni meriah gila...dah macam sarapan pukul 8.00 pg.
Teringat tahun lepas sahur dekat hotel kat Jakarta..siap derang pasang lagu kuat gila dan makan sahur dengan meriah.


Nasi dagang .. harus lah sepinggan.

siap ada laksa kuah lemak...sedap gila...

meriah sungguh...



Aku balik bilik dan sambung buat kerja sikit then pi pantai  lepak..


Bayu laut....

Pagi yang sunyi..bunyik ombak  bur....rrrr..burrrrrrrr...burrr.....


jalan-jalan amik angin...

giant chess


selak-selak surat khabar..mandi dan bersiap..


ok...off to kerteh..meeting..daa...

1 comment:

Anonymous said...

nape amik kaki jek?