Monday, November 1, 2010

update 2

oh..
now i feel happy with my gps.
today no sesat.
if sesat pun sikit-sikit je. (sebab ada feeling2 tak caya dgn gps..boleh? so bila suh belok kanan aku derk sebab mcm jalan pelik je..so aku dah terlepas simpang, then re-route so end up ikut jalan jauh. bongok tak?)
cuma rasa kelakar, coz sometimes aku mmg ada rasa tak percaya dengan gps .
hihihi.
like semalam, dia bawak aku masuk tah jalan kecik belakang rumah orang ke apa tah.
dah gelap.
so aku rasa oiiiiiiiiiiiii..ko nak bawak aku pi mana ni..??
tapi eh...tak sampai 30 saat.."turn left"..
aku belok kiri..ehhh..dah sampai lah kedai ikan bakar tuhhhh.
ahaaaa....



oh...senang + kompius (kdg-kdg)

gembira today kerana tidak sesat dan meraban-raban..hiks

5 comments:

LYS said...

hari tu aku guna siap masuk kawasan perindustrian, lalu belakang kilang2 seram tapi tibe2 je ko dah sampai..

xleh was2 kang die merajuk bawak ko gie aprika.. hehee..

azieazah said...

Hehehehe mujur betul dan tepat lak si GPS tu tunjuk. Kalu salah kalu, silap2 GPS tu makan penumbuk...heheheh

NenetPenne (NP) said...

i also need this gadget. well u knowlah i ni selalu sesat, kalau tak sesat mcm tak complete hidup ni...muahaahhaa....

Anonymous said...

berapa rm yer GPS ni ni...teman pon suker sesat barat...

noorss said...

cek pon nak beli satu laa,,, asyik gadoh je dengan laki... kalau jalan tak jumpaa....