Saturday, January 15, 2011

Random


#I need foooooood.
nasi ayam oso can do lah. But i had better food on weekend : SIPUT SEDUT lemak cili pi yang sedap gila. semangkuk besar. puhhh. + nasi 2 pinggan. + ikan keli masak sambal saiz XL.+ ikan bawal masak kari. weoeeeeeewww.

# Bahan kimia? Bahan yang tidk dikenali di dalam santan tercemar. I Watched Aduan Rakyat Kami Ambil Berat on TV 3. oh seram oke. Bahan PUTIH + air+ susu+ apabenda tah = SANTAN.
Kilang / pengusaha santan dah ala-ala buat makmal haramsss gitu.
oh gila ngeri! So, baiklah kita beli pemarut kelapa. Beli kelapa dari Kole Selangor , Sabak Bernam or Batu Pahat.

# Minyak masak tiada di pasaran? Oh semalam dah ada. aku pi Tesko, stok minyak melimpah-limpah. So kelihatan Kak Temah membeli sampai 4 botol minyak masak s3ri murni yang 5 kilo tuuu...

#GURUgee???? oh is he actually the new guy who join flyFM recently? The one that org pecah kepala pikir sapakah dia. Clue: He lives in Amerika, prog preng prong prang. cehhhh.
sekaliiiiiiiiiiiiiii.........." hello everybodyyyyy" <-------------veryyyy derrrrr. so who wants yethundredandyetieight ringgit, stay tune with flyfm coz gurugee will announce his word of wisdom ke benda tah during the pagi show. hari ni punya: when the anger rise, plis think of goat???????????????? ke aku yang pekak..kekekekeke.

# now rasa mcm tikus mondok kena hempap kertas 15 kilo. bestnya kalau duduk tepi laut tulis novel. gila berangannnn..sudehhhhhhhhhhhhhhhh lah kau kiah.

# eh, kalau aku kurang makan, apesal yang aku perasan ketara mengecik adalah pergelangan tangan je???? part lain nan do??????? yg kurus tangan jeeeeeee? oh...^^*&&(&%&&)0. apesal yang kurus cuma tangannnnnnnnnn?? bukan pingganggggg????


update yang tah apa2.

4 comments:

Netnet said...

aku tak berapa nak heran kalau minyak masak tak ada dipasaran tapi aku heran kalau minyak petrol naik mencanak2...cesss...

DrSam said...

nasi ayam tu akan buat Jonah jeles tak habis-habis...sabor Jonah...sabor...

Chik Att said...

yes ... beli kukur kelapa ... bleh senaman sekali ... ala ala naik kuda ..

Hann said...

Setuju dengan cik att.. Jom kukoq nyoq.. Boleh slim perut ang pinggang skali.. :)