Sunday, August 15, 2010

yang sedap..

Yang sedap di bazar Ramadan?



untuk saya yang tak sempat masak. sedih. sampai rumah paling cepat pun pukul 7.00ptg.
sempat buat air je..

sup tulang di bazar Ramadan dekat Pekan DEngkil. 3 ketul besar-besar dan sedap. Daging banyak. RM4.00. best.


kuih yang aku hari-hari beli

Nasi beriyani beli di Restoran Anje, seksyen 15, Bandar Baru Bangi.
Ayam kampung goreng terbaik.
dalca/kuah yang best.

selamat berbuka puasa ols.

16 comments:

Wahidah said...

kalo tk sempt nak wat mcm mn..beli je la sis

Lady of Leisure said...

huwa aaa tak tahan nengok briyani ngan sup tulang tu

NenekPenne said...

oooh sedapnya sup tulang...
dah lama tak buat sup tulang....

NenekPenne said...
This comment has been removed by the author.
NenekPenne said...

oooh sedapnya sup tulang...
dah lama tak buat sup tulang....

CAHAYA said...

Takpe. Hujung minggu je la masak nanti Catz. :P

Chik Att said...

ohhhh ... menyelerakan.... dah meleleh ni ...

PINATBATE said...

sup tulang..sup tulang..sup tulang..

IrFaN CoMeL said...

salam catz..
nk tnya bazar ramdhan dengkil ni kat maner yer?leh bgtau spesifik location tak?teringin tgk sup tulang tu...

catz said...

salam,

wahidah,
memang beli je.
masak hujung minggu saja.
:)

catz said...

Lady of leisure,

mmg sgt sedap..bariyani tu femes di bangi,
:)

catz said...

nenet,

jom main masak2 sup tulang.
:).
u masak.ai makan.
:)

catz said...

cahaya,
hi...
yes..masak hujung minggu je.
tapi xdelah masak beriya2...dah malas..heeee

catz said...

chik Att,

hai..selamat berpuasa.

hehhehe..meleleh aayaq liur yer...
:).
thanks 4 visiting my blog.
:)

catz said...

pinatbate,

nak carik kayuuu..nak carik kayuu..heeee.utk masak sup tulang,
:)

catz said...

IrFan comel,

salam,
bazar ramadan dengkil ni yang dekat betul dgn pekana dengkil, menghala ke bangi.
kalau dari putrajaya, terus je menghala ke bangi. depan sket je dar pekan dengkil, belah kanan.
oh, dekat pasar dengkil.
:).
parking senang sebab disediakan parking.
selamat JJCM.
:)