Sunday, July 4, 2010

addiction part 2 ..lagi.

piza sayur-sayuran.


bawang, capsicum, tomato


dinner and breakfast piza

simple, jimat masa, sedap.

13 comments:

rose rahim said...

dek terliur tgk pizza catz, kami pun buat jugak..huhuu

kucingorengemok said...

kesaruk piza ye?

NenekPenne said...

piza dominos jugak best..yang thin crust..oooh lapar...

parkmeon said...

arghhhh.. sungguh kijam!

parkmeon said...

sungguh kijam!

@xiM said...

tapi tengok Cheese yang bertempek tu terus selera aku mati..huhu

puansri said...

dah try buat...tapi edisi lagi malas dan tamak.. pakai roti keping biasa je...letak sos cili,,bubuh sosej banyak(sampai tumpah) bubuh cheese...sapu planta skit, pastu bakar...wah, bila dah siap anak2 kemain happy lg sebab mak dia yg malas ni pandai buat pizza rupanya...kagum je anak2 tengok pizza yang hangat berasap2... abah kepada anak pun sengih2 je kelaparan...makan sambil kembang2 idung sebab sedap sgt bini dia ni masak kot...alahai...(perasan...)

Wahidah said...

hehehe..pizza...homemade eik...rajin2...mmg simple...tp berbaloi2

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

mak aku bawak mai labu lagi..huhuhu...

catz said...

hi rose..
piza NZ lagi sedap ye tak..
boleh letak banyak2 cheese.
hiks.

miow

catz said...

kog,
kemarokssss..
hiks..
kesaruk ?? apa kahhh?

catz said...

nenet,
hok buek sendirik lagik best.
:)

catz said...

life..
labu???
habih tuu..adakah labu itu akan di courierkan ke bangi???
hikhikhik.
daun pandan ada??? hiksss.