Friday, May 21, 2010

Hari Raya dah tiba?

Ok.
Dah penat buat karangan darjah 5 ungu.
jom makan.

Di suatu hari,
Tengah panaskan kuali.
Tiba-tiba..
tritttt!!

Raptai raya oleh seorang jiran.



Kuah kacang, serunding, ayam kari, lodeh dan nasi impit

kelasss jiran aku ni. complete. Sedap pulak tu. Nak lagi.




so,kira kansel aja lah masak.

sampai hari ini, mereka masih lagi belum masuk kuali. Tidur.

11 comments:

Tijah said...

we ols spa jer...

lulur nyonya meneer dlm esbok kannn?

azieazah said...

Jiran CATZ ada anak bujang? Kak Azie nak buat menantu...

uishhh best nih berbesan dgn orang rajin masak. Leh tandang hari-hari. CATZ pun leh join....:)

xiiinam said...

Salam tuan rumah...

Gambar raptai raya tu...pergggh!!!

CAHAYA said...

wah, raya awal!

geraugebang said...

untung dapat jiran baik ek...jiran awak tu selalu masak makanan hari raya ek?
Tang ikan tu...kalau kak gerau, harus ikan tu tidur selama-lamanya dalam esbok

catz said...

Tijah,
apakahhhh???
lulur?

catz said...

kak azie,

anak kucing pun dia takde lah k azie..
young couple..takde anak lagi.
:)

catz said...

hi xiinam,

welcome to my blog.
:)
ye kawan awak tuh sgt suka buat raptai raya.
:)
saya suka.
btw, happy reading.
salam kenal.

catz

catz said...

cahya,
hari-hari raya,,
best..
hahahha

catz said...

kak gerau,
sama lah kita.
ikan tuh sampai la nih duk bersejuk2 lagi dalam esbok.
:)

NenekPenne said...

kalau mcm ni punya jiran, aku pun nak berjiran laah....