Saturday, May 29, 2010

ABC Mangga yang tinggi dan sedap

1.Busy week (eleh, macam la orang lain tak busy, ha-ha). Sorry for long silence.
Boring dgn warna hitam layout blog ni, aku tukar putih. macam lagi senang nak baca, tak yah pakai kanta pembesar.


2. Di samping banyak perkara yang berlaku, ke sana dan ke mari, something yg really buat kucing gembira. Kunjungan seorang teman dari Miri. Johorian yang bermastautin di Miri kerana bekerja di Shell, Miri. So aktivitinya adalah bergossipan dan makan-makan. Last jumpa last year kot???

Lepak di pavilion. (menaiki teksi yang ala-ala F1 racer, nasib le kerajaan dan enforce pakai seat belt kat belakang, kalau tak harus aku terpelanting ke kerusi depan tiba-tiba. Nasib selamat sampai, walauuuu aku rasa nak jotos je drebar teksi tu..banggg musim F1 dah lepas, tak yah lah feeling2 over sgt).

1st round, char kuew teow dan mee rebus.
2nd round pula adalah asam laksa, ABC mangga yang tinggi.

Asam Laksa

ABC tinggi yang sedap di Food Republic, food court Pavilion.


After bloated with food, we adjourned our meeting ke Ritz Carlton. Sambung hapdet story dan gossip terkini.

Takde gambar sebab sibuk bercakap. plus, aku malas.

Eh, kejap. sesuatu yang membuatkan aku termalu.
knowing that dia terjal mcm aku jugak le dulu , masa lintas jln dari pavi ke starhill utk cross ke ritz, aku dgn selambanya telah menarik tgn dia lintas jalan semasa lampu melintas pejalan kaki masih merah. tapi dah jem pun, so merah ke, hijau ke, kereta tetap berenti di situ. takde beza la kalau nak lintas. And mak tekejut coz suddenly dia cakap, JANGAN LINTAS, tunggu hijau, kita kena ikut peraturan. aha..kan aku dah termalu ayam di situ.oh..engkau sungguh sudah berubah ye menjadi skema. Aku je yang terjal tak habis.oh maluuuu.

Hari ni, dia dah fly ke Jawa. Travel ke Jakarta, Bandung, Jogja. have a safe journey fren! sila makan bakso, es teller banyak-banyak. oh jeles.

oh, ya. thanks for the periuk dan kain dari Brunei itewwww. Terharu mak. Can't wait for my trip to Miri-Brunei. Duk intai-intai bila uncle Toby nak bagi 0 fare lagi. uncle Toby....oh uncle Tobyyyy!

oh ya, pembuat air di food republic itu sangat ramah ya, dan kelakar gitu. Second time aku beli air, dia siap ingat muka aku and "eh akakkkkkkk...kita jumpa lagiii" dan sgt terhibur dgn lawak-lawak spontan nya.

3. Rasa nak tengok konsert rossa. erk..! comelnyaaa..takpe. saya memang jiwang. sebab itu suka rosa yang mukanya comel, dan lagunya jiwang-jiwang.
oh.karatzzz nya aku.

apa aku merapek meraban ni????

2 comments:

Uncle said...

la...kata nak datang langkawi...dah 4 bulan uncle tunggu ni!

catz said...

uncle,

thanks for tunggu.
hahahha..
tgh duk eyeing cheap air fare,
hiks...
:)