Sunday, December 13, 2009

separuh jiwaku pergi...




di sana.
di sini..
di dalam blue bird..
di christmas sale..
di sinetron..separuh jiwaku pergi.

separuh jiwaku pergi, kata bapak An@ng..
oh bapak An@ng..di mana kamu ya?

aku ingin ketemu kamu..
namun masih tiada kesempatan..
trap dalam macet..
hon..! hon!..hon!!!... (0i..ko hengat kete ko je ada hon..kete aku pun ada lahhh..HONNNNNNKKKKKK!!!)
grrr..
...
...
....

11 comments:

Wahidah said...

sya pun bengang gk kalo ade keta lain yg suke sgt la main hon..budget kete die je ade hon kan kak...

hon hon hon...huhuhuh

NenekPenne said...

separuh jiwa ku juga pergi....

terimakasih anang kerana menciptakan lagu ini....lagu untuk mereka yang telah dicurangi...

hajah zainab bt abdullah said...

wah catz...jalan sokmo norr! gi sopping ke?

kucingorengemok said...

tukar tajuk lagu antara anyir dan jakarta jadi 'catz angin di jakarta' :)

atty's said...

sonoknya catz makan angin ..

catz said...

wahidah,
kat jakarta ni semua main hon2 je...
bising tol kan..padahal dah takleh jln..jem..nak buat apa lagikkan..
duk je lah diam2.

catz said...

nenekpenne,
ko bleh jadik geng anang..
duda terhangat di indonesia ni..

catz said...

haja zainab@mama,

soping? adalah sket2..now krismas sale..

catz said...

kog,
hahahha..kretip ko..
aku nak wat lagu..
cintaku tertinggal di jakarta..
eheks..jiwang.

catz said...

atty,
jom bandung...!

Anonymous said...

cat,,,nak ikut....frm ezza