Sunday, April 11, 2010

Aku Tanpa Cintamu

Awana Beach, Kijal, Terengganu (March 24, 2010)



Lirik-Aku Tanpa Cinta mu
(Jay Jay & Miwarna)



Telah ku mungkiri janjiku lagi
Walau seribu kali
Ku ulang sendiri Aku takkan tempuh lagi
Apakah kau terima cintaku lagi
Setelah ku berpaling
Dari pandanganMu
Yang kabur kerna jahilnya aku

Mengapa cintaMu tak pernah hadir
Subur dalam jiwaku
Agarku tetap bahagia
Tanpa cintaku tetaplah Kau di sana
Aku tanpa cintaMu
Bagai layang-layang terputus talinya
Telah ku mungkiri janjiku lagi
Walau seribu kali
Ku ulang sendiri
Aku takkan tempuh lagi
Apakah kau terima cintaku lagi
Setelah ku berpaling
Dari pandanganMu
Yang kabur kerna jahilnya aku

Masihkah ada sekelumit belas
Mengemis kasihMu TuhanUntukku berpaut dan bersandar
Aku di sini kan tetap terus mencuba
Untuk beroleh cintaMu
Walau ranjaunya menusuk pedih

Me and beach, Kijal, Terengganu

Lately aku balik kerja lewat senja. Dan kebetulan, hari-hari dengar lagu ni di radio.
Insaf.

5 comments:

CAHAYA said...

Suka lagu ni!

Dr Singa said...

tak best gi pantai yang tak boleh mandi manda!!!rugi!!!

attyfir said...

CANTIKNYA ..PELANGI KT LANGIT TU .

NenetPenne (NP) said...

ku tanpa cintamu
ku cari cinta lain..
muahahahaa......

Anonymous said...

aik...tetiba jek jiwang dgn laut ni, bkn lauk...hehe

:D