Wednesday, April 7, 2010

gempa?

gempa kah???
around 6.10 a.m
aku rasa macam tidur dalam buai.
katil aku goyang-goyang.
beralun-alun gitu.
then aku rasa bangunan aku mcm swing-swing slow-slow.
lama oke.
aku pikir..apesal katil aku cam berayun-ayun ni??????????? goyang-goyang ni??????
aku tidur sorang oke!
gosok mata.
eh..tak mimpi.
eh..betul lah goyang.
bukak pintu , kot2 kedengaran huru hara org berlari-lari turun.
takde.
aku berjalan ke bilik semula..
capai baju...
dan bersiap-siap untuk..

.
.
.
.
.
.
.
.
tidur semula..
kruihhhhhhhhhhhhhh...zzzzzzz
6.45..
terbangun..
makk! lompat!
work!

8 comments:

DrSam said...

Acheh just got hit by another 7.2 magnitudes this morning. A good alarm bell for most of us to go to work.

Uncle said...

Uncle pun berjaga2 jugak kat sini kalau2 tsunami....

CAHAYA said...

Yeah! Memang ada gegaran. Cahaya tgh kerja (padahal time gempa tgh lelap2 gitu atas meja). Terus hilang nafsu tidur sebab 1 ofis kecoh!

LiFe Is BeAuTifUl LyRiC said...

patutla skit perutt.. (motfiff??..x der kaitan pon..)..HAHAH..

tp smlm mmg skt perut smpi ttgl hp kat umah..

catz said...

DrSam,
jam loceng pagi ini adalah gempa bumi..
menakutkan..

catz said...

Uncle,

ye..katanya belah2 utara duk jaga2 dah kan..

catz said...

cahaya,

bagus tuh,,kejut dari tidur.
:).
suh keje.
:)

catz said...

life,
apa kaitan tuhh??
:)