Friday, April 23, 2010

oh serious..

i'll travel to India.
and i need travel buddy.
e-mail me : nurana2000@gmail.com
tq.

now, tata.
here i come...oh..kariiiiii...dan kari.
nak cari kayu..nak cari kayu..
nak carik kari..nak carik kari.

23 comments:

afendi ariff said...

gud lux!

PurPlè said...

eh serius ke ni ko nk gi india ni? ada sponsorship ke?

byetzhourha said...

india? interesting...plan nk g next year...belom ada rezeki tahun nie..anyways good luck...don't forget to update ur travel nnt.

Uncle said...

all the best...doa Uncle bersama Catz!

Mama Miraki said...

ehhhh dah pegi ke catz......oooooo best arrrr kau ni....ajakhari ni esok dah pegi yea...hahahaha

atty's said...

takecare catz...

DrSinga said...

kirim sari...
(aku nak sama macam KOG!)

queenamidala81 said...

alahaaiii.. u da pegi ke babe... take care ya...

geraugebang said...

Calo battey calooooo....kak gerau tak nak komen yang ini banyak-banyak cuma nak pesan, ko pi india nak bawak balik candramukhi ke?, nak komen yang N3 Al-Maidah tu....semua sedap....

Satu lagiii dapur seksi tu...betulllah, apa yang catz cakap..kak gerau setuju...semua-semualah...tak aade satu kata pun yang kak gerau tak setuju...semua betul ko cakap dikkk...terutama tang suara omputih rambut putih yang kak gerau pun nyampah dengornnyaa..ki ki ki

Hajah Zainab bt Abdullah said...

bye-bye! take care...

Chik Att said...

opssss .... jadi gak ke ...... tunggu story hindustan plak laaaa

catz said...

affendi arif,

thanks.

catz said...

purplr,
serious.if xde sponsorship, mak will go jugak lah..
:)

catz said...

Uncle,
thanks.
:)

catz said...

byetzhoura,

yea..interesting.,
belum pegi.if jadik pi saya updet lah.
:)

catz said...

mama Miraki,
belum pegi.
:)

catz said...

atty,

belum pegi.
thanks.
:)

catz said...

DrSinga,

kirim sari? if jadik pegi lah..
:)

catz said...

queenamidala81,

saya belum pegi..
:).
hiks.

catz said...

kak gerau,
tima kasih sudi singgah2 sini.
:)

catz said...

mama,
kita bukan pi india la.
hiks.
pi png sajok.
:)

catz said...

chik att,

citer hindustan lambat lagi.
:)

Hann said...

catz,..
saya dah penah ke sana.. gilla best!

iskk.. rasanya kalau catz nak jadik transporter.. kena bawak fren.. mana lah tau kan? hikhikhik..

nak ajak temankan catz tak? :))